Ważne: na naszych stronach stosujemy pliki cookie
Korzystanie z tej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym na co wyrażasz zgodę. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies w Swoim urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w naszej Polityce cookies.

Alfa Romeo 4C

WARTO WIEDZIEĆ - ZRODZONA Z RYWALIZACJI

Zdjęcia legendarnych samochodów sportowych – osławione i zwycięskie. Ryk ich silników. Krzyki publiczności zgromadzonej wzdłuż toru. Prawdziwy entuzjazm i pasja. Projekt 4C to emanacja najczystszego ducha Alfa Romeo. Projekt, który pokazuje entuzjastom, jak może wyglądać urzeczywistnienie marzeń posiadania supersamochodu. Niepowtarzalny samochód, zarówno pod względem stylistyki, jak i technologii, stworzony z myślą o zapewnieniu kierowcy wyjątkowych emocji – na torze i na ulicach miasta. Wreszcie może ziścić się marzenie każdego entuzjasty szybkiej ale bezpiecznej jazdy.



STYL - SPEŁNIENIE MARZEŃ

Design 4C to ukłon w stronę historii i nawiązania do charakterystycznego modelu 33 Stradale: piękno w służbie ekstremalnych rozwiązań technologicznych. Alfa Romeo 4C, zaprojektowana w Modenie, łączy dwie wspaniałe tradycje: technologię Alfy i metody produkcji Maserati. Sportowe osiągi jeszcze nigdy nie miały tak atrakcyjnych kształtów.


DESIGN - OPŁYWOWA GRACJA

Esencja Alfy Romeo 4C jest prosta: doskonałe osiągi. Piękne linie nadwozia nie są celem same w sobie – podporządkowano je osiągom. Każdy z elementów składających się na spektakularny wygląd 4C – takich jak smukłe linie, atletyczne przetłoczenia czy wloty powietrza – ma określony wpływ na aerodynamikę i przyczynia się do zwiększenia siły docisku poprawiającej stabilność przy dużych prędkościach.


WNĘTRZE - PROSTE I WYŚCIGOWE

Podobnie jak w przypadku nadwozia każdy element wnętrza pełni ściśle określoną funkcję i wyraża wyścigowego ducha Alfy Romeo. Jednobryłowe nadwozie wykonano w całości z włókna węglowego. Kompozytowe fotele wypełniono specjalnym materiałem o niskiej masie. Dolną część kierownicy spłaszczono, a wszystkie przełączniki zwrócono w stronę kierowcy. Drobne detale, takie jak aluminiowe nakładki na pedały oraz podnóżek kierowcy, dodatkowo zwiększają sportowy charakter wnętrza.


WYJĄTKOWOŚĆ - NAJBARDZIEJ
 EKSKLUZYWNE DETALE

Każdy szczegół Alfy 4C Spider opracowano z myślą o sportowej pasji oraz emocjach, jakich zapewnia jazda z otwartym dachem. Aluminiowe felgi są dostępne w rozmiarach 17, 18 i 19 cali; na przedniej i tylnej osi montuje się koła o różnej wielkości w celu zagwarantowania doskonałego wyważenia i optymalnej dynamiki. Zaciski hamulców Brembo z 4 tłoczkami są dostępne w 4 kolorach: szarym, czarnym, żółtym i oczywiście czerwonym. Reflektory biksenonowe, obudowy świateł wykonane z włókna węglowego (dostępne jako opcja), karbonowe wloty powietrza, podwójne końcówki wydechu, sportowe fotele i jednobryłowe karbonowe nadwozie czynią z modelu 4C Spider małe, imponujące dzieło sztuki spod znaku Alfa Romeo.



TECHNOLOGIA - BŁYSKAWICZNA REAKCJA

W samochodach zaprojektowanych po to, by olśniewać, kluczową rolę odgrywa szybkość reakcji. Nowe podwójne suche sprzęgło TCT z kontrolą startu (Launch Control)optymalizuje sposób zmiany biegów i przyspieszanie, a przełączenie intuicyjnego systemu wyboru D.N.A. w tryb Race gwarantuje doskonałą zabawę na torze wyścigowym.


TCT - BŁYSKAWICZNA REAKCJA

Przekładnia Alfa TCT z podwójnym suchym sprzęgłem gwarantuje najszybszą możliwą zmianę biegów niezależnie od warunków. Jest ponadto wyposażona w funkcję kontroli startu (Launch Control), która optymalizuje działanie systemów pojazdu i wykorzystuje wszystkie możliwości uzyskania maksymalnego przyspieszenia.


ALFA™ D.N.A. - O WSZYSTKIM DECYDUJE D.N.A.

Alfa Romeo 4C to samochód zaprojektowany z myślą o kierowcy. Selektor Alfa D.N.A. ma trzy tryby ustawienia (Dynamic, Natural oraz All Weather) umożliwiające dostosowanie samochodu do warunków drogowych i aktualnego stylu jazdy. Dostępny jest także dodatkowy tryb Race zapewniający kierowcy większe możliwości i dostarczający dodatkowych wrażeń na torze wyścigowym. Wybór trybu Dynamic spowoduje wyłączenie systemu stabilizacji jazdy oraz ABS i przekazanie kierowcy pełnej kontroli nad samochodem. W pełni cyfrowy panel instrumentów z wyświetlaczem TFT zmienia konfigurację, tak aby wyświetlane były informacje dotyczące konkretnego ustawienia Alfa D.N.A.


OSIĄGI - EMOCJE ALFA ROMEO. NOWE MOŻLIWOŚCI.

Mechaniczne serce modelu 4C, jednostka o pojemności 1750 cm3 z turbodoładowaniem, wykorzystuje najnowsze rozwiązania technologiczne. Inżynierowie Alfa Romeo zadbali o to, aby ich silnik był zarazem wydajniejszy i agresywniejszy. Dzięki ich wysiłkom ta niewielka, lecz zadziwiająco mocna jednostka pozwala na uzyskanie bezprecedensowych sportowych osiągów godnych supersamochodu. Wszystkie zastosowane rozwiązania mają jeden cel: dostarczenie kierowcy wrażeń godnych Alfy Romeo. Aby je poczuć, wystarczy usiąść za kierownicą.


SILNIK - NIEWIELKA POJEMNOŚĆ, IMPONUJĄCE OSIĄGI

Wykonany w całości z aluminium czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1750 cm3 z bezpośrednim wtryskiem o mocy 240 KM zapewnia doskonałe osiągi, a 80% maksymalnego momentu obrotowego wynoszącego 350 Nm dostępne jest już przy 1700 obr./min. Alfa Romeo 4C rozwija prędkość maksymalną przekraczającą 250 km/h, a od 0 do 100 km/h rozpędza się w imponujące 4,5 sekundy.

SCAVENGING TURBOSPRĘŻARKA

Zastosowana w Alfie Romeo 4C zaawansowana technologia „scavenging” maksymalnie zwiększa moment obrotowy przy niskich obrotach silnika i oferuje kierowcy większą moc. W celu wdrożenia tej technologii silnik wyposażono również w turbosprężarkę nowej generacji oraz kolektor wydechowy z konwerterem impulsów.

CHŁODZENIE HI TECH - TECHNOLOGIA AFTER RUN PUMP

Podobnie jak wszystkie najlepsze samochody sportowe 4C wykorzystuje system chłodzenia chroniący turbosprężarkę. Wyłączenie silnika skutkuje zwykle natychmiastowym zatrzymaniem obiegu oleju, powodując utratę możliwości smarowania i zwiększając ryzyko uszkodzenia jednostki. Dzięki pompie „after run” olej przepływa przez turbosprężarkę, dopóki nie zostanie schłodzona.na.


MATERIAŁY - WAGA LEKKOŚCI

Włókno węglowe to najbardziej zaawansowany materiał stosowany w motoryzacji. Podwozie modelu Alfa Romeo 4C Coupé – ważące jedynie 73 kilogramów – to jedna karbonowa bryła. Skrzynia korbowa oraz przednia i tylna rama wykonane są z aluminium, co sprawia, że są wytrzymałe i niezwykle lekkie. Do stworzenia nadwozia wykorzystano kompozyt SMC, materiał o niskiej gęstości, który jest lekki (o 20% lżejszy niż stal), a zarazem bardzo wytrzymały (stabilnością wymiarów dorównuje stali i przewyższa aluminium).


DYNAMIKA - DOSKONAŁE WYWAŻENIE, DOSKONAŁE OSIĄGI

Centralnie umieszczony silnik oraz niezwykle złożony układ zawieszenia (podwójne wahacze z przodu i kolumna McPhersona z tyłu) sprawiają, że 4C jest doskonale wyważony i świetnie trzyma się drogi przy każdej prędkości. Dzięki efektywnemu układowi hamulcowemu z wentylowanymi tarczami i zaciskami Brembo na osi przedniej droga hamowania Alfy 4C rozpędzonej do prędkości 100 km/h wynosi jedynie 36 metrów. Co więcej, na przedniej i tylnej osi Alfy Romeo 4C montuje się opony o innych średnicach w celu zapewnienia doskonałej przyczepności na różnych rodzajach nawierzchni niezależnie od warunków pogodowych.


WYDAJNOŚĆ - SKONCENTROWANA MOC

Masa własna samochodu to jedynie 934 kilogramów, dzięki czemu Alfa Romeo 4C ma niezwykle niski stosunek masy do mocy: mniej niż 4 kg/KM. Za sprawą ponownie zastosowanego napędu na tylną oś 4C gwarantuje doskonałe wrażenia z jazdy i prawdziwie sportowe doznania.

  • 4C_foto_01.jpg
  • 4C_foto_02.jpg
  • 4C_foto_03.jpg
  • 4C_foto_04.jpg
  • 4C_foto_05.jpg
  • 4C_foto_06.jpg
  • 4C_foto_07.jpg
  • 4C_foto_08.jpg
  • 4C_foto_09.jpg

Zostaw nam swoje dane

skontaktujemy się z Tobą i dopasujemy ofertę do Twoich potrzeb

lub
* Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe
Twoje dane będą bezpiecznie. Administratorem danych jest...
INFORMACJA
Podanie danych osobowych i wyrażenie zgód, o których mowa poniżej jest dobrowolne.
Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich poprawiania.
Administratorem danych osobowych jest GRUPA PGD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie przy ul. Rzemieślniczej 26, 30-403 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000433795 (dalej jako GRUPA PGD).
Przez Spółki Powiązane rozumie się spółki powiązane z GRUPĄ PGD, których wspólnikiem, udziałowcem lub akcjonariuszem jest spółka HOLDING 1 Spółka Akcyjna Spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie, ul. Rzemieślnicza 26, 30-403 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000491677 (dalej jako Spółki Powiązane).

Sprzedajemy samochody marek